Created string item:644:title for text group menu: A K T U A L N O Ś C I

Wycieczka w nagrodę

W dniu 10.06.2013r  uczniowie  klas Ie oraz Ih Technikum wraz z wychowawczyniami Panią Krystyną Kaszuba oraz Panią Teodozją Plebańczyk pojechali na wycieczkę .
Była to kolejna wycieczka - Nagroda Dyrektora za wzorową frekwencję w I półroczu bieżącego roku szkolnego i za wygranie konkursów w czasie "Otrzęsin pierwszych klas".

Jako cel podróży wybraliśmy Ojcowski Park Narodowy.

Na początku obejrzeliśmy jedyne zachowane w całości „ Orle Gniazdo „ , czyli zamek w Pieskowej Skale. Na zamkowym dziedzińcu wysłuchaliśmy wielu ciekawych opowieści o historii tego miejsca. Na wszystkich zrobił wrażenie pięknie zaprojektowany i utrzymany ogród w stylu renesansowym.

Następnie podążyliśmy spacerkiem w kierunku Maczugi Herkulesa, czyli  tzw. „ ostańca”. Kolejnym etapem zwiedzania był spacer Doliną Prądnika pod Bramę Krakowską.

Największą atrakcją było „Źródełko Miłości” ( podobno każdemu kto skosztuje z niego wody spełni się jedno życzenie) .

Jura Krakowsko-Częstochowska była przed tysiącami lat siedliskiem Neandertalczyków. Mieliśmy okazję obejrzeć Ich zaaranżowane obozowisko

Niezapomnianych przeżyć dostarczyło nam zwiedzanie „ Jaskini Ciemnej”. Jaskinia ta latem udostępniana jest turystom, ale w miesiącach zimowych jest miejscem zamieszkiwania nietoperzy.

Pomimo niesprzyjających prognoz pogada nam dopisała. Przebywanie na świeżym powietrzu  wprawiło wszystkich w znakomite humory. zgodnie stwierdziliśmy, że warto było chodzić do szkoły dla takiej nagrody.

W przyszłym roku szkolnym znowu się postaramy!!!!

Koszty wynajmu autokaru zostały sfinansowane ze środków Rady Rodziców