Created string item:644:title for text group menu: A K T U A L N O Ś C I

Daniel Płachta

Daniel bardzo lubi uczyć się Języka Angielskiego ogólnie interesuje się kontynentem Zachodnim oraz bardzo lubi szkicować. Interesuje się też muzyką.

WAKACJE 2017

"Moje wakacje zacząłem wyjazdem do Zakopanego. Udałem się tam wraz z moimi rodzicami. Wybraliśmy się tam na wiele szlaków które były bardzo piękne. Poszliśmy również nad wodospad "Siklawica" był on jednym z bardziej cięższych szlaków, wodospad leży na wysokości 1100 m n.p.m. Następnie wybraliśmy się na skocznie "Wielką Krokiew" z której było widać piękne widoki. Mieszkaliśmy w dużym góralskim domu który wykonany był z pięknego drewna. Ostatniego bardzo deszczowego dnia udaliśmy się na "Chochołowskie Termy", były one bardzo relaksujące. Po przyjeździe z Zakopanego następnego dnia pojechałem z przyjaciółmi na rowery wodne do Pińczowa. Bardzo się nam podobało. W następnym tygodniu przyjechał do mnie mój siostrzeniec oraz siostrzenica z którymi spędzałem całe dnie. Często również pomagałem moim rodzicom w domu oraz na dworze. Pozostałe dni spędzałem z moimi przyjaciółmi jeżdżąc do kina itp. Wydaje mi się że te wakacje były naprawdę udane."