Szanuj sam siebie, będą inni ciebie.
- 42354 odsłony
- English
Informacja o stanie jednostki organizacyjnej
Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Busku Zdroju ul. Mickiewicza 6
na dzień 1 stycznia 2015 r.
1. Dane adresowe:
Nazwa szkoły: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Mikołaja Kopernika
Adres: ul. Mickiewicza 6 28-100 Busko-Zdrój
tel./fax: 41 378 79 21
e-mail: sekretariat@zsp1busko.pl
adres strony www: www.zsp1busko.pl/
Dyrektor szkoły: mgr inż. Andrzej Bilewski
Zastępca dyrektora: mgr inż. Wioletta Czupryna-Kopeć
Zastępca dyrektora: mgr Marek Partyka
Główny księgowy: Jolanta Bożek
Kierownik gospodarczy: mgr Izabella Zaręba
2. Status prawny lub forma prawna:
Jednostka budżetowa Powiatu Buskiego
Organ prowadzący: Powiat Buski
Organ sprawujący nadzór pedagogiczny: Świętokrzyski Kurator Oświaty
3. Przedmiot działania i kompetencje:
Szkoły wchodzące w skład zespołu:
TECHNIKUM NR 1
Kierunki kształcenia:
Ø ekonomiczny
Ø hotelarski
Ø żywienia i gospodarstwa domowego
Ø żywienia i usług gastronomicznych
III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
Oddziały:
Ø humanistyczny
Ø matematyczny
Ø biologiczno-sportowy
SZKOŁA BRANŻOWA I STOPNIA
kształci w zawodach:
Ø kucharz
Ø sprzedawca
Ø piekarz
Ø fryzjer
Ø cukiernik
Ø Stolarz
4. Osoby sprawujące funkcje kierownicze:
1) Dyrektor Szkoły.
2) Wicedyrektorzy
3) Główna księgowa
4) Kierownik gospodarczy
5. Organy jednostki
1) Rada Pedagogiczna
2) Rada Rodziców
3) Samorząd Uczniowski
6. Majątek, którym dysponuje jednostka:
- 4 961 859,24 zł Grupa I - II budynki i budowle maszyny i urządzenia techniczne
Konto 013 - pozostałe środki trwałe - 1 301 587,33 zł
Określenie właściciela majątku: właściciel majątki: Powiat Buski – w trwałym zarządzie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Busku-Zdroju
7. Tryb działania
1. Podstawa prawna funkcjonowania: (np. ustawa o systemie Oświaty z dnia 7 września 1991 r. Uchwała Rady Powiatu)
2. Regulaminy:
– Regulamin Pracy
– Regulamin Wynagradzania dla pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych w ZSP
– Regulamin Premiowania pracowników ZSP
– Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych ZSP
– Regulamin przyznawania nagród dyrektora szkoły dla nauczycieli
– Regulamin przyznawania nagród dyrektora szkoły dla pracowników administracji i obsługi ZSP
– Regulamin oceny pracy nauczycieli
3. Instrukcje:
– Instrukcja kancelaryjna.
– Instrukcja sporządzania, obiegu i kontroli dokumentów. Klasyfikacja budżetowa. Plan kont.
– Instrukcja inwentaryzacyjna.
– Instrukcja ewidencji i kontroli druków ścisłego zarachowania.
W/w regulaminy i instrukcje znajdują się w sekretariacie szkoły w segregatorach wg Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt dla szkół i placówek oświatowych: 011
8. Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Miejsce przyjmowania interesantów:
sekretariat szkoły
od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 15.00
od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 15.00
Pielęgniarka szkolna
Poniedziałek – 12.00 – 15.00
Wtorek – 7.25 – 15.00
Środa – 7.25 – 15.00
Czwartek – 7.25 – 15.00
Piątek – 10.00 – 15.00
Pedagog szkolny
Poniedziałek – 7.30 – 12.30
Wtorek – 8.20 – 13.50
Środa – 7.30 – 12.30
Czwartek – 7.30 – 12.30
Piątek – 7.30 – 12.30
Przyjmowanie i załatwianie spraw odbywa się:
Ø tymczasowo – gdy zachodzi potrzeba przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego,
Ø ostatecznie – gdy odpowiedź udzielona stronie załatwia sprawę, co do jej istoty.
2. W szkole obowiązuje system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt dla szkół i placówek oświatowych. Obowiązuje Instrukcja kancelaryjna.
3. Sprawy załatwiane są :
Ø odręcznie – polega na sporządzeniu, po zarejestrowaniu sprawy – zwięzłej odpowiedzi załatwiającej sprawę lub na sporządzeniu na nim odręcznej notatki wskazującej sposób jej załatwienia,
Ø korespondencyjnie – polega na sporządzeniu pisma załatwiającego sprawę.
4. Sprawy załatwiane są wg kolejności ich wpływu i stopnia pilności i terminowości. Każdą sprawę załatwia się oddzielnym pismem bez łączenia jej z inną sprawą.
9. Informacje o prowadzonych rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych:
W szkole są prowadzone następujące rejestry i ewidencje w rozbiciu na działy:
Sekretariat
– Księga korespondencyjna – rejestr poczty przychodzącej i wychodzącej.
– Ewidencja uczniów naszej szkoły.
– Ewidencja wyjść w godzinach pracy.
– Ewidencja osób przebywających w szkole poza godzinami pracy.
– Ewidencja pieczęci i pieczątek
– Ewidencja znaczków pocztowych
– Rejestr wydanych świadectw absolwentom
– Rejestr wydanych legitymacji szkolnych.
– Rejestr druków ścisłego zarachowania.
– Rejestr wypadków (uczniów i pracowników)
– Rejestr faktur
– Rejestr wydanych delegacji.
– Arkusze ocen.
– Protokoły egzaminów maturalnych.
– Protokoły egzaminów z przygotowania zawodowego.
– Rejestr wydanych zaświadczeń
– Rejestr zarządzeń dyrektora
– Rejestr uchwał i wniosków Rady Pedagogicznej
Księgowość
– Rejestr czeków
– Rejestr legitymacji ubezpieczeniowych dla pracowników
– Rejestr legitymacji ubezpieczeniowych dla członka rodziny
– Zestawienie obrotów i sald.
– Książka środków trwałych.
Kadry i administracja
– Rejestr zatrudnionych nauczycieli
– Rejestr zatrudnionych pracowników
– Ewidencja akt osobowych
– Ewidencja urlopów
– Ewidencja wydanej odzieży ochronnej i roboczej
– Ewidencja godzin pracy pracowników obsługi i administracji
– Rejestr zwolnień lekarskich
– Książki inwentarzowe
Szkoła prowadzi podręczne archiwum na własne potrzeby.